נדל"ן

איך מתחילים להשקיע בנדל״ן - מיומנו של משקיע מתחיל

2023
January
שי ביבס

5 שנים, 1825 ימים, 43,800 שעות- זה הזמן שלקח לי להחליט שאני יוצא לדרך עצמאית בכל הקשור לנדל"ן.

ההשקעה הראשונה שלי כבר הייתה לפני 5 שנים - אבל היא לא נחשבת מבחינתי, כי זה היה בצלם ההורים- שבדקו, הלכו, ראו, חתמו, דיברו, התווכחו והיו בקשר עם כל נותני השירות- ואני? מצידי? הבאתי את הכסף ותו לא.

5 שנים לקח לי להרים את הכפפה, להבין שאני לא אוכל תמיד להיות בצל ההורים, תמיד להסתמך על מישהו שיעשה את זה בשבילי- אבל הכול היה נראה גדול ומסורבל, ומשהו שדורש כל כך הרבה ידע מקדים- עורכי דין, יועצי משכנתאות, סוכני נדל"ן, הלוואות, ריביות, שכירויות, בעיות בבית- כלכך הרבה מילים ואסוציאציות קפצו לי באותם הימים ובאותה התקופה- אסוציאציות שהעבירו לי דבר אחד בשורה התחתונה- אתה לא יכול, אתה לא מספיק מנוסה, זה גדול עלייך, תמשיך בחייך.

5 שנים, 5 שנים שחייתי במחשבה שאני באמת לא יכול, שזה גדול עליי. שזה משחק מסובך ושחבל על הכסף שאני אסכן.

לפני שנתיים וחצי, בזמן שהייתי בשליחות בארצות הברית, פגשתי בחור בגילי באחד מהאירועים בהם הרציתי בפני תורמים- ומשיחה על ישראל ופוליטיקה הגענו איכשהו לשיחה על השקעות, יזמות, כסף ובסוף, ניחשתם נכון, גם על נדל"ן.

הוא סיפר לי על השקעה שביצע בבית באוהיו ועשה הכול בעצמו, ושכבר 3 שנים הוא מכניס שכירות קבועה- ואני? בטוח שזה כנראה המקצוע שלו- שהוא כנראה איזה נדלניסט, יועץ משכנתאות, יזם או משהו בסגנון. והאמת? שהוא ממש לא קרוב לעולם הזה- הוא מאמן כדורגל בבית ספר יסודי

"איך עשית את זה? איך למדת הכול? איך אתה לא מפחד?" ,שאלתי אותו.

"אתה יודע שי, לא צריך להיות מומחה כדי להשקיע" הוא אמר.

שאלתי אותו מה הוא עשה לפני שנכנס לעסקה והוא מצידו אמר שני דברים:

  1. תלמד את הבסיס- כלומר את המילים המפוצצות- משכנתא, הלוואות, חוקים בסיסיים ביותר של המדינה בה אתה גר, ואנשי המקצוע הרלוונטים- קורס קצר או קריאה של ספר יכולים להיות מספיקים
  2. בהשקעה הראשונה- כדי שתלמד איך דברים עובדים בשטח- תקיף את עצמך באנשי מקצוע- אל תהסס לשלם להם- תתייחס לזה בתור שכר לימוד ותלמד מכל אחד מהם את הדברים הנדרשים כדי שאת העסקה הבאה תוכל לעשות בעצמך.

הבחור הזה, מיץ' שמו, הוא אחת הסיבות העיקריות שהובילו אותי לאן שאני היום בעולם הנדל"ן.

שתפו אותנו במה עוצר אתכם מלהשקיע, מה מפחיד אתכם? ואם אתם כבר משקיעים- מה גרם לשינוי התודעתי שלכם? מה גרם לכם להיכנס לעולם הזה?

ועד אז, מוזמנים להאזין לכל פרקי הנדל"ן שלנו ממש פה באתר על הבסיס לעולם הזה.

בתמונה: ההרצאה שבסופה הכרתי את מיץ', שישב לו בשקט בשקט בשורה האחרונה

זוהי כותרת משנה לכתבה

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

Static and dynamic content editing

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

How to customize formatting for each rich text

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

אהבתם? שתפו ותעבירו הלאה!
במיוחד בשבילכם,
ניוזלטר שבועי שמרכז את כל ההטבות המיוחדות, הפוסטים החדשים והאירועים הכי שווים! 
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
אנחנו איתכם בכל הפלטפורמות!
  • mail icon
  • quota icon

כתבות נוספות בנושא:

נדל"ן

©כל הזכויות שמורות ל-Ynow · תקנון אתר ומדיניות פרטיות